AMBIL PEDULI..... Semak nama anda sekarang..Anda mungkin disenaraihitamkan!!!!




#Sesiapa yang pernah buat pinjaman PTPTN tu, bolehlah buat semakan samada nama korang di senarai hitam kan atau tidak. Manalah tahu kalau bayar pun disenarai hitam jugak, tu memang parah.

Rasanya #ini yang terbaru, sebab sebelum ni kalau tak silap Fiza yang ada cuma semakan senarai hitam imigresen tu je. So kalau nak check, bolehlah check. Cuma perlu isikan no ic, no phone dan email. .

Dah #masukkan maklumat, tekan hantar. Selepas tu akan keluar dua pilihan ni. Boleh semak untuk imigresen sekali. Semak dua dua sekali ye baru puas hati.

Semak Senarai Hitam PTPTN Sekarang!!!

Sumber:  blogsempoi

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

0 Response to "AMBIL PEDULI..... Semak nama anda sekarang..Anda mungkin disenaraihitamkan!!!!"

Post a Comment